Photo Pearls

När jag fyllde 20 år så fick jag ett startkit av mamma på Photo Pearls. Jag har sett en tavla som en kompis har gjort tidigare och tycker att det blir himla charmigt. Nu älskar jag ju svartvitt så det var det jag fick. Trodde dock att det var endast pärlor i paketet, men nu när jag kollade efter så såg jag att det faktiskt fanns med allt man behöver. Jag kunde inte låta bli att börja direkt. :)

Jag använde en bild på min lilla tjej, min lilla älskade pudeltjej som gick bort för ungefär ett år sedan. Min tanke är att det ska bli en tavla av det som jag kan ha kvar länge som ett minne av henne. Detta var bilden som jag använde.

 Alice

Och såhär blev resultatet!

Alice

Nu ligger den på avkylning efter strykningen så sen ska den plattas till lite grann och ramas in. Nu ska Alice sitta på väggen här hos mig! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Va fint det blev :) Mycket kul man kan göra med pärlor

2011-07-17 @ 22:48:32
URL: http://tjejmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0